Woensdag-F-competitie weer van start

30-03-2006

Maar liefst zestig jonge talenten van de sv Grol zijn afgelopen week begonnen aan de voorjaarseditie van de Woensdag-F-competitie. In de shirts van Europese topclubs wordt gedurende 9 woensdagavonden en 1 vrijdagavond gestreden voor een plaats in de finale. Deze finale wordt gespeeld op woensdag 7 juni en er wordt daarbij gestreden om de grote wisselbokaal.

Tijdens de eerste wedstrijdronde werd er door de jongste voetballertjes van de sv Grol al flink gepresteerd. Na wat zenuwachtige beginminuten, tracteerden ze het aanwezige publiek vervolgens op een drietal leuke wedstrijden en een groot aantal prachtige doelpunten.

Real Madrid zorgde voor de grootste overwinning door Celtic met 7 – 2 te verslaan.

Ajax startte met een wedstrijd tegen Manchester United en won met 5 – 2.

De meest spannende wedstrijd was die tussen Leeds United en PSV. PSV trok uiteindelijk aan het langste eind met 4 – 3.

Uitslagen

Real Madrid – Celtic 7 – 2