Kampioensreceptie Grol 1

26-05-2006

GROENLO - De officiële kampioensreceptie van Grol 1 vindt plaats op donderdag 8 juni a.s. in de grote zaal van Uitgaanscentrum City Lido in Groenlo.

Zoals bekend, werd de hoofdmacht van de Groenlose voetbalvereniging kampioen op zondag 14 mei jl. in de laatste competitiewedstrijd tegen aartsrivaal Longa '30 uit Lichtenvoorde.

Grol won met 3-2 van de Lichtenvoordenaren en naaste concurrent Gendringen ging met 4-1 onderuit tegen HC '03.

Dankzij het kampioenschap promoveert het eerste team van Grol automatisch naar de tweede klasse van de KNVB.

De laatste keer dat Grol de kampioensvlag mocht hijsen, was in 2000 toen onder leiding van trainer/coach René Keemers uit Haaksbergen de titel in de wacht werd gesleept in de vierde klasse C en daarbij promotie werd bewerkstelligd naar de derde klasse C van de KNVB.

De huidige kampioensploeg van de scheidende trainer/coach Gerard Bos, eveneens afkomstig uit Haaksbergen, alsmede het bestuur van de S.V. Grol kunnen op de achtste juni officieel gelukgewenst worden van 20.00 uur tot 22.00 uur.

Bekijk de kampioensfoto's in ons fotoalbum