Real Madrid wint Woensdag-F-competitie

08-06-2006

GROENLO - Na een zeer spectaculaire en spannende finale wist Real Madrid afgelopen woensdag de wisselbokaal in de wacht te slepen bij de interne F-competitie van de sv Grol. Aangemoedigd door een groot aantal supporters werd het zeer sterke Ajax nipt met 4 - 3 verslagen. Ajax behaalt daarmee de tweede plaats.

De wedstrijd om de 3e en 4e plaats ging tussen Manchester United en PSV. Deze wedstijd eindigde in 3 - 3. Strafschoppen moesten uiteindelijk de beslissing brengen. Manchester was hier de betere en eindigde daardoor als derde. Leeds United en Celtic speelden om plaats 5 en 6. Leeds produceerde op de laatste wedstrijddag nog een mooie zevenklapper door Celtic met 7 - 0 te verslaan.

Na afloop van de wedstrijden werd de grote wisselbokaal uitgereikt aan het succesvolle team van Real Madrid. Hun coach Jos Nijland werd even later ook nog uitgeroepen tot beste coach. Ook waren er nog enkele spelers die in het zonnetje werden gezet: Jelle Rijks werd uitgeroepen tot beste keeper, Rick Elschot tot beste verdediger, Laura Nijland tot beste middenvelder en Wiebe Porskamp tot beste aanvaller. Zji ontvingen een mooie oorkonde. Alle spelers die hadden deelgenomen aan de competitie, maar liefst 60 deze editie, ontvingen een zakje snoep voor hun geleverde prestaties. De succesvolle voorjaarseditie van de woensdag-F-competitie werd hiermee op een feestelijke wijze beeindigd.

Eindstand:
1. Real Madrid