Competitiewedstrijd Grol 1 afgelast

07-09-2006

Reeds in de tweede ronde van de voetbalcompetitie seizoen 2006-2007 heeft Grol 1 te maken gekregen met een afgelasting. De uitwedstrijd ATC ’65 1 – Grol 1, die afgelopen zondag in Hengelo Ov. gespeeld zou worden, werd afgelast omdat de Hengelose voetbalclub op het sportpark Slangenbeek te maken had met een legionellabesmetting. Reeds op vrijdag 1 september jl. is door de gemeente Hengelo Ov. aan het bestuur van de vv ATC ’65 meegedeeld, dat na bemonstering wederom (gebeurde al enkele malen eerder) legionella is geconstateerd. Inmiddels zijn er de nodige maatregelen genomen en is er thermisch gereinigd. Na deze reiniging is er wederom een monster aangeboden, waarvan de uitslag in de komende week wordt verwacht. Een niet alledaagse reden voor een afgelasting.

Zondag 17 september a.s. staat speelronde 3 op het programma. Grol 1 speelt dan wederom een thuiswedstrijd. Op bezoek komt het sterke Heino.

Op zondag 24 september heeft de hoofdmacht van Grol andermaal een vrije zondag. De voor die dag geplande competitiewedstrijd PH 1 – Grol 1 in Almelo gaat ook niet door, omdat de Almelose vereniging dan het 90-jarig bestaan viert. In verband met dat jubileum heeft PH een vrij weekend aangevraagd bij de KNVB en dat ook gekregen. Omdat voor zondag 1 oktober de wedstrijd Grol 1 – Berghuizen 1 op het programma staat, betekent dit dat Grol in de nieuwe competitie drie thuiswedstrijden op rij speelt.