Grol C1 – ONA’53 C1

18-09-2006

Op zaterdag 16 september moesten we tegen ONA'53 uit Wageningen.

Om 12 uur hadden we een bespreking waarin we hoorden hoe we moesten gaan spelen en wat de opstelling was.

We begonnen heel slecht aan de wedstrijd en de tegenstander kreeg in de eerste minuut een kans en ze scoorde meteen (0-1). Na een kwartier begonnen we te voetballen we kregen een hele grote kans op de 1-1 maar Mart.Z wist die kans niet te benutten dus het bleef 0-1, de volgende kans kwam 10 minuten later en het was alweer Mart.Z die hem weer niet wist te benutten. Maar omdat wij goed door gingen en steeds meer balbezit hadden kregen we ook meer kansen.Tom zette een mooie aanval op en hij speelde de bal op Jasper en hij speelde Dennis aan en deze speelt de bal langs de lijn weer op Jasper die de achterlijn haalt.

Hij gaf een prachtige voorzet op Mart Z. die goed stond opgesteld maar net niet genoeg kracht had om de bal in het doel te koppen. De tegenstander kwam haast niet meer aan voetballen toe en wij werden steeds sterker.

We begonnen na de rust meteen wat beter te spelen. Dit keer gingen we meer naar voren voetballen. Er ontstonden meer kansen en we kregen een vrije bal. Tom draaide die bal richting de 5 meter en daar stond Ramon die de bal vrij kon in koppen 1-1. Hierna werd voor elke bal hard gewerkt.

Dennis geeft een mooie pass op Mart.Z en lobde de bal over de keeper en het stond opeens 2-1 voor grol c1. Hierna kwamen er steeds meer kansen van  Grolse kant. Er kwam een mooie voorzet van Jasper, Dennis nam de bal gelijk uit de lucht en het was een prachtig schot van Dennis, dat eigenlijk wel de mooiste goal van de wedstrijd had moeten zijn. Helaas sloeg de keeper de bal met een reflex naast de goal. Toen werd het spannend, de laatste man van ONA'53 ging alleen maar lange ballen geven maar onze goeie verdedigers wisten daar wel raad mee, want Ramon en Bram onze twee verdedigers brachten rust in het spel. Met een steekpass kwam Tom opeens helemaal vrij en hij speelde de bal

goed naar Mart.Z, die werd gehaakt en kreeg een vrije bal op een heel mooi plekje. Tom ging ervoor staan en hij nam een aanloop en schoot de bal mooi langs het muurtje van ONA'53. De bal kwam tegen de lat en weer terug in het veld. Jasper reageerde het snelst en wist die bal er nog in te tikken en

toen was het 3-1. Toen de scheidsrechter voor het einde floot had Grol C1 de eerste overwinning en drie punten binnen. We hadden verdiend gewonnen.