Grol B1 – F.C. Eibergen B1

18-09-2006

Na een aardige voorbereiding krijgt Grol B1 een valse start in de competitie.

In de wedstrijd tegen een fysiek sterk en goed voetballend Eibergen B1 begon Grol ontzettend goed aan de wedstrijd. Na 20 minuten spelen was een voorsprong verdiend geweest. Daarna kreeg Eibergen vat op het spel van ons wat resulteerde in een doelpunt uit een schitterende vrije bal. Toen ging het tot aan de rust ongeveer gelijk op waarbij de 1-1 meer in de lucht hing dan den 2-0. Na de rust hadden we weer een goede 20 minuten en toen kwam onze tekortkoming naar boven namelijk het maken van doelpunten. De kansen zijn er wel maar gaan er helaas niet in. Door alles op alles te zetten hebben we geprobeerd om toch nog een gelijk spel of een winst partij uit het vuur te slepen. Helaas liep Eibergen heel makkelijk naar een 0-4 voorsprong. Maar ons spel geeft hoop voor de toekomst want aan de teamgeest en inzet ligt het niet.

Volgende week spelen we uit tegen PAX en gaan we voor de winst.