Grol F2 vrij kansloos in Aaltens onderonsje!

23-10-2006

Grol F2 heeft zijn eerste punten nog niet gepakt. Ook op 21 oktober kon hier geen verandering in worden gebracht. Om 8 uur in de ochtend moesten we al vertrekken. De jongens en meiden waren er helemaal klaar voor.

Dan naar de wedstrijd: Om kwart over 9 was het genieten geblazen. Onze jongens en meiden vochten voor elke meter. Voor elke centimeter. De jongens en niet te vergeten onze 2 dames zette zich weer volledig in zoals elke week. Onze keeper Mark had een paar SUPER reddingen. Vincent speelde verdedigend een sterke wedstrijd. Samen met Mart hadden we een sterk verdedigend duo in huis. Op het middenveld speelde Marlin, Fee en Tom. Marlin die bezit over zeer veel technische vaardigheden, Fee die met haar grandioze loopvermogen veel gaten dicht liep. Daarbij ook nog Tom, die met zijn voorbeeldige techniek menig tegenstander voorbij kan spelen. In de voorhoede hadden we dan onze eenzame wereldspits, in de naam van Daan. De supersnelle spits die voor sommige tegenstanders niet bij te houden is. Toch konden we niet voorkomen dat AZSV met de rust met 5-0 voor stond.

Dan de 2de helft: De bal is rond dus er kunnen in het voetbal gekke dingen gebeuren. Dus we stapten het veld weer fris op, om de achterstand ongedaan te maken. Met soms goed combinatiespel kwamen we eruit. Bijna de hele 2de helft ging het goed en konden we de concentratie vasthouden. Tot die allerlaatste verveelde minuut. We konden niet voorkomen dat AZSV er toch nog een paar inprikte. EINDSTAND: 12-0