Grol C2 haalt winst in Aalten

23-10-2006

AALTEN - Afgelopen zaterdag 21 oktober stond er voor ons een beker wedstrijd op het programma en wel tegen AZSV uit Aalten .

Deze club had net als ons 1 wedstrijd verloren en 1 gewonnen en aangezien AD69 al zeker was van het bereiken van de tweede ronde ging het bij ons om de tweede plaats in de poule en dus door naar de tweede ronde.

Aangezien we bij ons veel blessure leed hebben (Stijn Holkenborg, Mathijs Warnaar, Arno te Brake) waren we genoodzaakt om er twee jongens van de c3 bij te vragen en wel Mart en Kilian.

We begonnen zeer sterk en kwamen binnen tien minuten al op 1-0 door een mooi doelpunt van Tim daarna kwam AZSV, door slecht verdedigen van onze kant op 1-1.

Dit was tevens de rust stand.

Na een lekker kopje thee gingen we er in de tweede helft weer fel tegen aan en uit goed opbouwend werk van het hele team kon Tim zowel de 2-1 als de 3-1 ook op zijn naam schrijven.

Door goed verdedigend werk van Bas, Mart, Ruud, Ramon en natuurlijk onze keeper Maikel, kwam deze stand niet meer in gevaar.

Daar de bij niet te vergeten het opbouwende en verdedigende werk van ons sterke middenveld dat waren Joey, Daan en Niels.

En dan de jongens voorin Edgar, Dominique, Kilian en de jongen die door de hulp van de rest deze dag 3 keer kon scoren Tim.

Toen na 70 minuten dan ook het eind signaal klonk waren we allemaal dik tevreden en kunnen ons opmaken voor de tweede ronde van de Beker.