Grol F3 laat zon schijnen op Sportpark

29-10-2006

Afgelopen zaterdag voorspelde het weer niet veel goeds, echt “ lechtenvoords” weer: van de regen in de drup en weer terug. Kortom de ouders waren gewapend met paraplu en regenjas, de jongen met voetbalschoenen en een glimlach. Want weer of geen weer, voor onze jongens telt maar één ding: een dag niet gevoetbald is een dag niet geleefd.

Gelukkig had onze tegenstander Lochem F3 dezelfde gedachte en zo kon het gebeuren dat alle toeschouwers een prachtige voetbalwedstrijd op zeer hoog niveau kregen te zien onder leiding van een perfect fluitende Richard Baten. En bij zo’n wedstrijd op hoog niveau hoort niet alleen een stukje in de (internet)krant, gelukkig was ook de televisie aanwezig om opnames te maken. Zodat de thuisblijvers niet afgestraft worden maar bij Talpa de beelden van de wedstrijd nog kunnen bekijken. Wel jammer dat het dan in samenvatting is, want de wedstrijd van afgelopen zaterdag kende vele hoogtepunten, die je eigenlijk niet kunt samenvatten. Een keeper die veel ballen uit zijn doel weet te ranselen. Een verdediging die geen centimeter ruimte geeft aan de tegenstander en prachtig weet te combineren met het middenveld en aanval. Middenveld en aanval weten op tijd te storen en zo de bal te veroveren op de tegenstander om daarna met slimme steekballetjes, een prachtige schijnbeweging of ander technisch hoogstandje en prachtige voorzetten elkaar de kans geven om een goal te maken. Kortom als iedere voetbalwedstrijd zo wordt gespeeld, dan schijnt altijd de zon!

Laten wij maar niet te veel woorden gebruiken want het gaat nog altijd om de daden: Roar, Ritse, Remon, Martijn, Myron, Jan, Tobias en Timo bedankt voor jullie inzet en prachtige voetbalspel.

Wij willen langs deze weg speciaal nog Martijn bedanken, deze speler speelt normaal gesproken in F8 en toch deed hij met ons mee alsof hij al jaren in F3 voetbalt. Grote klasse.

Was dan alles perfect, nee helaas was één jongen (Martiz) niet aanwezig. Deze speler toch iemand zonder fratsen moest met zijn ouders mee op vakantie, terwijl toch iedere weldenkende ouder weet dat alleen als je bij Feyenoord speelt je gedurende het voetbalseizoen tijd hebt om op vakantie te gaan. Natuurlijk zullen maatregelen tegen zulke ouders niet uitblijven…………

Tot slot hopen wij u binnenkort te kunnen verwelkomen om zelf F3 eens te gaan bekijken en voor de uitslag verwijzen wij u naar elders op deze pagina.