s.v. Grol ontvangt club van Old Grolsen

31-10-2006

GROENLO - Het bestuur van de sportvereniging ‘Grol’ heeft afgelopen zondag 29 oktober de Club van Old Grolschen ontvangen op het sportpark ‘Den Elshof’. De ontvangst bij de Groenlose voetbalvereniging was tevens de start van een feestdag, die in het teken stond van het 30-jarig bestaan van de Club van Old Grolschen en die ’s middags een vervolg kreeg met een gevarieerd programma in het zalencentrum van Marveld Recreatie.

De Club van Old Grolschen op bezoek bij de s.v. Grol.

De Old Grolschen, circa tachtig in totaal, werden in de serre van het sportcafé onthaald op koffie en gebak. In het bijzijn van voorzitter Til Steenbergen, secretaris Ria Wenink-Konnik en penningmeester Hans Pothof was het Frits Borkus, die als voorzitter van het feestcomité een welkomstwoord sprak, waarna Grolvoorzitter Theo Huijskes in een uitvoerig betoog de aanwezige en zeer belangstellende Old Grolschen kennis liet maken met alle facetten van het voetbalbedrijf s.v. Grol.

Vervolgens stond er een rondgang op het programma, waarbij de leden van het dagelijks bestuur van Grol fungeerden als rondleiders. Hierbij bestond bij de gasten met name veel belangstelling voor de oude foto’s in onder meer de bestuurskamer en in de hal van het clubgebouw. Ook de accommodatie zelf en de kleedkamers, medische verzorgingsruimte e.d. kreeg veel bekijks. Eenmaal terug in de serre werd er onder het genot van een drankje nog even nagebabbeld en kregen alle Old Grolschen van het Grolbestuur een presentatiegids seizoen 2006-2007 overhandigd, alsmede een bij het 75-jarig bestaan van de club in 1993 uitgegeven jubileumboek.

Alvorens men vertrok richting Marveld Recreatie was het Ria Wenink-Konnik, die namens de Club van Old Grolschen en tevens als dochter van Theetje Konnik, destijds jarenlang de ballenbewaarder van de S.V. Grol, het Grolbestuur een viertal nieuwe wedstrijdballen overhandigde.