Grol loopt wederom twee duels achterop.

20-11-2006

Na de onverwachte afgelasting van de uitwedstrijd tegen DOS’19 in Denekamp, loopt het vlaggenschip van de SV Grol wederom twee wedstrijden achter op het competitieschema.

Hoewel er in de 2e klasse J een volledig programma werd afgewerkt, kon de op weg zijnde Grolequipe onverrichte zake huiswaarts keren.

Dat deze ontwikkeling niet bevorderlijk is voor het wedstrijdritme moge duidelijk zijn, zeker nu de ploeg erop gebrand was juist tegen mede hekkensluiter DOS’19 een goed resultaat neer

te zetten. Het zal gezien de rangschikking ook van vitaal belang zijn, zeker na het teleurstellende resultaat afgelopen zondag tegen Vogido.

Voor a.s. zondag staat een inhaal- en bekerronde gepland, waardoor Grol aan de bak moet. En wel tegen het Almelose PH, dat op 24 sept. j.l. in verband met een jubileumviering dispensatie kreeg om het duel op later tijdstip te mogen spelen.

Grol kan ook in deze wedstrijd een getergde tegenstander verwachten, gelet op de zeperd die de Almeloërs opliepen in de recente thuiswedstrijd tegen Markelo.

Van de mannen van trainer Andre Simmelink zal een optimale instelling, scherpte en strijd verwacht worden om een dito resultaat te behalen.

Ondersteund door de trouwe Grolaanhang moet een leuk succes tot de mogelijkheden behoren.

Uw support ter ondersteuning van de ploeg op sportcomplex Schelfhorst in Almelo, aanvang 14.00 uur, zal zeer welkom zijn.

Uitslagen afgelopen zondag 19 nov.:

Vogido - Berghuizen: 1 - 0

PH - Markelo: 2 - 6

Heino - Tubantia: 2 - 2

ATC’65 - De Tubanters 1897: 3 - 3

Rigtersbleek - De Zweef: 2 - 2

DOS’19 - Grol: afgel.

Programma zondag 25 nov. a.s.:

PH - Grol

Programma zondag 3 dec. a.s.:

Vogido - DOS’19

Rigtersbleek - Grol