Ajax en Real in de finale

24-11-2006

De kruisfinales zijn gespeeld. Real Madrid en Ajax hebben zich geplaatst voor de finale van de woensdagavond-F-competitie van de sv Grol. Real Madrid versloeg Liverpool met 2 – 0. Ajax had meer moeite met Manchester United, dat een verrassende 2 – 2 eindstand wist te bereiken. Ajax was sterker in de strafschoppenserie. In de kruisfinales van de verliezersgroep wisten Leeds United en Celtic Glasgow een overwinning te behalen. Celtic versloeg Feyenoord met 3 – 1 en Leeds United versloeg PSV in een spannende en leuke wedstrijd met 4 – 2. Op woensdag 29 november worden de finalewedstrijden gespeeld en vindt aansluitend de prijsuitreiking plaats. Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we een aantal speciale Spaanse gasten begroeten op deze afsluitende speeldag.

Uitslagen kruisfinales winnaarsgroep

Real Madrid – Liverpool 2 – 0

Ajax – Manchester United 2 – 2 (Ajax w.n.s.)

Uitslagen kruisfinales verliezersgroep

Feyenoord – Celtic Glasgow 1 – 3