Nieuwe trainingspakken voor Grol A-1

04-12-2006

Na in augustus van dit jaar al sponsor te zijn geworden van de tenues, is Verkeersschool Stellinga – Ton Noten nu ook sponsor geworden van de trainingspakken van Grol A-1. Autorijschool Ton Noten, acht jaar geleden verhuist van Ulft naar Groenlo, is drie jaar geleden samengegaan met Verkeersschool Stellinga in Eibergen. Sindsdien leefde men al met het idee om een jeugdteam van de sv Grol te gaan sponsoren. Met ingang van het huidige seizoen is dit dus gerealiseerd en nu is men dus volledig kledingsponsor geworden van A-1. Afgelopen zaterdag, voor aanvang van de wedstrijd tegen AZSV A-1, ontvingen de spelers van Grol A-1 naast de trainingspakken ieder ook nog 1 gratis rijles.

Bart Porskamp, speler van Grol A-1, met het trainingspak en zijn bon voor 1 gratis rijles.