Soccerpal-voetbal wintertraining

11-12-2006

Opnieuw SoccerPal-voetbal wintertraining voor alle jeugdleden van de SV Grol op vrijdagmiddag van 16.30 tot 17.30 uur in de sporthal. Deze training is gratis en wordt door de SV Grol georganiseerd voor al haar jeugdleden.

De volgende worden beoefend: SoccerPal en voetbalschijnbewegingen van Coerver en Meulensteen. Verder 2:2 partijspelen.

In een artikel over Wesley Sneijder van Ajax werd het volgende opgemerkt: Op zijn zevende kreeg hij van Ajax een bal aan een touwtje mee naar huis. Of hij zo vriendelijk wilde zijn om daar veel op te oefenen, links rechts, links rechts. Jarenlang oefende ‘Wes’ er letterlijk iedere dag mee, trappen met beide benen en uit alle standen. In de winter, als het vroeg donker was, mocht hij in de huiskamer oefenen

Elk jeugdlid kan zich hiervoor opgeven door onderstaande strook in te leveren bij jullie leiders.

Start is vrijdag 15 december in de Sporthal van 16.30 tot 17.30 uur. Er zullen voorlopig ongeveer 10 trainingen zijn.

Opgave strook: inleveren bij jullie leider of trainer
===================================================================
Naam:

Elftal:
===================================================================

Informatie hierover bij Marco Frank en Jos Porskamp of bij de 1e training op vrijdag 15 december om 16.30 uur.