S. V Grol organiseert de 26e Nieuwjaarsloop

18-12-2006

GROENLO - Zondag 7 januari 2007 staat de 26e editie van de Nieuwjaarsloop van de s.v. Grol op de agenda. Het was 26 jaar geleden dat toenmalig oefenmeester Chris te Winkel uit Doetinchem het voortouw nam voor het organiseren van deze nieuwjaarsactiviteit bij de voetbalclub, toen nog de ‘Snertloop’ genaamd.

Traditiegetrouw voert het parcours weer richting Zwolle en ook dit jaar kunnen de deelnemers kiezen uit een parcours van 3,5 of 10 kilometer. Inschrijven kan vanaf 9.30 uur op sportpark Den Elshof. Het startschot zal om 10.30 uur klinken.

Aansluitend aan de Nieuwjaarsloop zal in het sportcafé op Den Elshof de Nieuwjaarsreceptie worden gehouden. Tijdens deze receptie zullen de diverse prijzen worden uitgereikt, zal voorzitter Theo Huijskes zijn nieuwjaarstoespraak houden en zal ook het deelnemersveld van het 18e Marveldtoernooi worden gepresenteerd.

Bekijk de Uitnodiging