Opgave jeugd voor Open dag verlengd

05-09-2014

F-pups, F- en E-pupillen

Jullie zijn van harte uitgenodigd voor de open dag van sv Grol op 7 september aanstaande. We maken er met de gehele vereniging een feestelijke dag van met als hoogtepunt de spannende thuiswedstrijd van sv Grol tegen Silvolde.

Voor jullie hebben we een attractief programma georganiseerd, met allerlei voetbalactiviteiten op veld 1. Er zijn leuke prijsjes te winnen, als kaarten voor FC Twente en De Graafschap. Daarnaast proberen we van jullie allemaal een mooie voetbal-actiefoto te maken. Jullie programma vindt plaats tussen 12.00 en 13.00 uur voor de E-jeugd en tussen 13.00 en14.00 uur voor de F-jeugd, zodat we mooi op tijd klaar zijn voor de thuiswedstrijd van sv Grol. We verzoeken jullie om je aan (of af) te melden bij de trainer/leider van je team. Na afloop is er voor een ieder van jullie een gratis patatje

Voetvolleytoernooi voor D, C, B en A-jeugd.

Voor deze spelers is er een voetvolleytoernooi georgansieerd. Je kan samen met ploeggenoten (of vrienden uit een ander team) je eigen team samenstellen, bestaande uit 4 spelers.

Aanmelden is eenvoudig. Mail de volgende informatie uiterlijk zaterdagmiddag 6 september om 12.00 uur naar jeugdsvgrol@gmail.com of meld je aan bij Bert Roeterdink op het sportpark die dag:

Teamnaam: ……………………………………………………………………………..

Speler 1: voornaam, achternaam, geboortedatum

Speler 2: voornaam, achternaam, geboortedatum

Speler 3: voornaam, achternaam, geboortedatum

Speler 4: voornaam, achternaam, geboortedatum

Op basis van het aantal aangemelde teams maken we een toernooischema, dat zaterdagmiddag 6 september op de website van sv Grol wordt gepubliceerd. Het toernooi vindt plaats op zondag 7 september tussen 12.00 en 14.00 uur.