Voorbeschouwing door Jos Heutinck

03-10-2014

Beste voetballiefhebbers,

We staan aan de vooravond van onze 3e thuiswedstrijd en competitieronde 5 in dit nog prille seizoen 2014-2015.
Een competitiestart waarin we in 4 wedstrijden, 5 punten wisten te behalen.
Hiermee bevinden we ons op dit moment met een groot aantal ploegen in de middenmoot van de 1e klasse E.
Ik ben van mening dat we na ongeveer 8 gespeelde wedstrijden de balans kunnen opmaken om te zien hoe we als team dan staan op de ranglijst.

Dat we hierin ambities hebben moge duidelijk zijn, we willen onze 7e plek van vorig seizoen minimaal evenaren en bij voorkeur verbeteren.
Willen we  hierin slagen dan zullen we als groep constanter en ook beter moeten gaan presteren dan dat we tot nu toe hebben laten zien.
De groep heeft zeker kwaliteiten en de daarbij behorende prestatiedrang maakt het voor de toekomst zeker interessant.

Dit schrijven geeft me tevens de gelegenheid om de gasten van Alverna (Wijchen) vanaf deze plek van harte welkom te heten op ons sportcomplex “Den Elshof”.
De ploeg van trainer-coach Rob Bouman is op dit moment de trotse koploper met het maximale aantal punten van 12 uit 4 wedstrijden.
Naast deze uitstekende serie maakt ook het doelsaldo, 12-0, indruk.
Alverna wil zo snel mogelijk de stap naar de Hoofdklasse weer maken om na één seizoen 1e klasse weer actief te gaan zijn op het een na hoogste amateurniveau.

Voor onze jongens ligt hier een prachtige uitdaging om zich te meten met deze uitstekende ploeg en met veel enthousiasme de tegenstander tegemoet te treden en vandaar uit, het maximale uit deze wedstrijd te halen.

Het duel zal onder leiding staan van Dhr. Midden die ik vanzelfsprekend ook van harte welkom heet in Groenlo.

Welkom ook aan onze trouwe supporters en we hopen op een massale opkomst en steun voor de spelers die er alles aan zullen doen om weer een aantrekkelijk duel op de grasmat te leggen.

Tot zondag,

Jos Heutinck