Procedure gratis Adidas trainingsshirt

17-10-2014

Naast ons geweldig mooie Adidas wedstrijdtenue biedt Sport 2000 Leugemors alle trainers van teams en spelende leden een mooi gratis trainingsshirt aan. Deze procedure geldt alleen voor het seizoen 2014 – 2015 en dat seizoen loopt tot 1 juli 2015. Het is zoals gezegd een eenmalig gebaar van de sponsor.
Inmiddels hebben veel trainers en spelers hiervan al gebruik gemaakt. Om de procedure helder te houden hebben we in samenwerking met de secretaris van de afdeling jeugd en senioren het volgende afgesproken:
·    Wanneer een nieuw spelend lid zich aanmeldt bij de s.v. Grol dan krijgt hij/zij van de secretaris een  bevestiging per mail en het bestel formulier van Leugemors m.b.t. het gratis trainingsshirt. De afspraak is nu dat het nieuwe lid met de beide formulieren naar Leugemors gaat en zo het gratis trainingsshirt kan bestellen.
·    Wanneer een nieuwe trainer zich aanmeldt krijgt hij/zij een vrijwilligersovereenkomst . Als hij/zij  met deze overeenkomst en het bestelformulier naar Leugemors gaat, dan kan hij/zij het gratis trainingsshirt bestellen.
·    Er is ook de mogelijkheid om naast het gratis trainingsshirt het tenue compleet te maken maar deze kosten zijn voor eigen rekening.
Let wel;  alleen wanneer hij/zij de e-mail en het bestelformulier mee neemt,  kan het gratis trainingsshirt besteld worden!
Wanneer er vragen zijn dan kunt u zich wenden tot de coördinator beheergroep kleding;

Rita Arink
Lichtenvoordseweg 83a