Ondersteunend lid

13-11-2014

Wilt u echt verbonden zijn met onze vereniging ? Wilt u elk kwartaal het clubblad ontvangen ? Wilt u de jaarlijkse presentatiegids ontvangen ? Wilt u gratis entree bij Grol 1 ? Wilt u uitnodigingen voor speciale bijeenkomsten ontvangen ? Wilt u actief vrijwilliger worden ? Hoe vaker u de vragen met JA beantwoord, hoe interessanter het is om ondersteunend lid te worden. Voor € 5,50 per maand. Alleen al met de gratis toegang bij wedstrijden van Grol 1 haalt u dit bedrag op jaarbasis eruit. En met deze bijdrage steunt u de hele vereniging en vooral de grote jeugdafdeling. Dus veel aanleidingen om tot de blauw witte gemeenschap toe te treden. We zien u graag ! Meld je aan via de aanmeldknop aan de rechterkant van deze pagina.