Run&BFit Sponsor van de week

24-11-2014

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Run&BFit  (onderdeel van Reinders Coaching & Training)

Aan het woord: Christian Reinders.

Wat sponsort Run&BFit bij de s.v. Grol?

We zijn shirtsponsor van Grol D2.

Wat doen Reinders Coaching & Training en Run&BFit?

Reinders Coaching & Training biedt ondersteuning, begeleiding en coaching als mede trainingen voor individuen of (zorg)groepen/organisaties. Het onderdeel Run&BFit biedt de ondersteuning, begeleiding en coaching op het gebied van sport, ademhaling, ziekteverzuim, voeding en leefstijl; in combinatie met (hard)lopen of bootcamp.

Vanaf sept 2014 is Run&BFit twee jeugdloopgroepen (10-16 en 16-21 jarigen) gestart. Deze starten vanaf het sportpark Den Elshof. Ook de twee bootcamp groepen starten v.a. het sportpark.

Wat is de binding van Run&BFit of je zelf met de s.v. Grol?

De binding of beter gezegd de overeenkomst is dat zowel in mijn praktijk als bij de Grol men ontwikkelen hoog in het vaandel heeft.  Meer uit je eigen krachten en mogelijkheden halen en dat met plezier en passie.  Sport is dan een goed bindmiddel om dat te bereiken.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Al van jongs af aan ben ik betrokken bij de sv Grol. Als spelend lid, als jeugdleider, als bestuurslid en als kampleider. Vele functies bekleed en de Grol is daarmee een onderdeel van mezelf. Dan is het mooi dat je ook als sponsor een steentje bij kan dragen.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?
Heel veel mooie momenten, echter zijn alle kampen wel speciaal. Iets wat ook in lengte van jaren zou moeten voortduren, alleen al vanwege het feit dat juist de kampen het maken dat het een sociale bindmiddel is van je club.

Contactgegevens:

Website: www.run-bfit.nl en www.rct.nu