23-01-2015
Beste trainers en leiders jeugdteams,
Op vrijdag 6 februari a.s. organiseren we het concept-indelingsoverleg voor het volgende voetbalseizoen (2015-2016).
Deze avond bespreken we de concept spelersindeling per leeftijdsklasse met alle jeugdleiders die dit en/of volgend voetbalseizoen met de spelers werken. Door nu alvast een conceptindeling te maken, kunnen we beter inspelen op twijfelgevallen, alvorens we aan het eind van het seizoen de definitieve indeling maken.
Ter ondersteuning van de conceptindeling vragen we jullie om de bijgevoegde spelersbeoordeling in te vullen en voor maandag 26 januari a.s. per e-mail te retourneren naar broeterdink@kpnmail.nl.
We hopen alle betrokkenen die avond te mogen begroeten. Let erop dat je 2 sessies hebt, als je zowel 1e als 2e jaars spelers in je team hebt. (voor een goede indeling is het belangrijk dat er vanuit ieder team in ieder geval 1 leider aanwezig is).
Voor het bespreken van de concept-indelingen wordt onderstaande planning gehanteerd:
Tijd: Klasse
19.00 - 20.00u | F | Jeugdleiders F-klasse |
19.00 - 20.00u | D | Jeugdleiders D- en E-klasse |
19.00 - 20.00u | B | Jeugdleiders C- en B-klasse |
19.00 - 20.00u | Meiden | Jeugdleiders alle meisjesteam |
20.30 - 21.30u | E | Jeugdleiders F- en E-klasse |
20.30 - 21.30u | C | Jeugdleiders D- en C-klasse |
20.30 - 21.30u | A | Jeugdleiders B- en A-klasse |
Het indelingsoverleg wordt voorbereid door Commissie Opleiding en Vorming en het Jeugdbestuur.
Groeten,
COV en JB sv Grol