Te Boome-Lammers schilderwerken Sponsor van de week

02-03-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Te Boome - Lammers schilderwerken

Aan het woord: Mike te Boome.

Wat sponsort Te Boome - Lammers schilderwerken bij de s.v. Grol?

We hebben een reclamebord op het Hoofdveld, hebben een advertentie in het clubblad, zijn sponsor van het Internationale Marveldtoernooi en zijn sinds kort shirtsponsor van Vrouwen 2.

Wat doet Te Boome - Lammers schilderwerken?

Glas en schilderwerk in alle voorkomende situaties. Niets is te klein of te groot. Wij zijn u graag te dienst en willen u ontzorgen voor zowel binnen als buiten onderhoud en schilderwerk.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Het bedrijf is sponsor zoals hierboven aangegeven. Zelf ben ik al 32 jaar spelend lid van de s.v. Grol, tegenwoordig in Grol 8.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Betrokkenheid bij de vereniging.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Ben ik na het bezoeken van het sportcafé vergeten, maar volgens mij waren de kampioensfeesten en Sinterklaasmiddagen super.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Ik hoor in de wandelgangen dat de begeleiding van en aandacht voor de lagere jeugdteams verbeterd kan worden.

Contactgegevens:

Website: www.teboome.nl