Clinic Fc Twente voor jeugdtrainers sv Grol

06-03-2015

Beste trainers, leiders,

Op woensdag 11 maart organiseert FC Twente in samenwerking met SV Grol een presentatie en clinic. Het doel van deze bijeenkomst is om jullie inzicht te geven in de werkwijze van FC Twente bij de jeugd. Deze werkwijze willen we inzichtelijk maken met behulp van een clinic en aansluitend een presentatie waarin de visie wordt toegelicht. Namens de voetbalacademie zal trainer Frank de Jong, trainer van FC Twente D2, het programma invulling geven. De clinic is bedoeld voor jeugdtrainers van clubs in de regio (max. 3 per club) en alle jeugdtrainers van SV Grol. Het programma is vooral geschikt voor trainers van F t/m C teams (trainers van B en A teams zijn uiteraard ook welkom).

Onderwerpen zijn o.a. Talentherkenning en -ontwikkeling, Opleidingsplan, Speelwijze, Trainingsplan en opbouw van de training.

Het programma ziet er als volgt uit:
17:30 – Inloop
17:45 – Opening
18:00 – Clinic FC Twente 010 Regio Groenlo (voorbeeldtraining)
19:00 - Pauze
19:15 - Presentatie
20:15 - Vragenronde en afsluiting

Aanmelden:
Meld je svp aan, zodat we rekening kunnen houden met het aantal deelnemers.
Dit kan eenvoudig met een berichtje naar broeterdink@kpnmail.nl

Groeten,
Bert Roeterdink