Bouwbedrijf De Driehoek Sponsor van de week

17-03-2015

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken zijn we als s.v. Grol gestart met het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: Bouwbedrijf De Driehoek.

Aan het woord: Arno te Braake

Wat sponsort Bouwbedrijf De Driehoek bij de s.v. Grol?

We sponsoren door middel van reclameborden . Eén langs het hoofdveld en twee langs het eerste veld. We zijn sponsor van het Marveldtoernooi en we staan met een advertentie in het clubblad. Ook zijn we lid van de Business Club Grol.

Wat doet Bouwbedrijf De Driehoek?

Bouwbedrijf de Driehoek is een bouwbedrijf met circa 12 werknemers, gevestigd aan de Industrieweg te Groenlo. We zijn actief in de verschillende sectoren in de bouw. Zowel in de woningbouw, als in de utiliteitsbouw hebben wij in de loop der jaren al vele projecten uitgevoerd. Ook voor renovatie en de (kleinere) verbouw- en onderhoudswerkzaamheden bent u bij ons aan het juiste adres. Onze hechte groep enthousiaste, vakbekwame werknemers zijn flexible en denken uitgebreid mee om ook uw project tot een succes te maken.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Ik heb in de jeugd zelf gevoetbald bij s.v. Grol en nu speelt onze dochter Lynn  in de F6 en onze zoon Thijs in de F9. Ook onze (oud)medewerkers zijn actief als vrijwilliger bij s.v. Grol. Onder andere Theo Porskamp en Frans Klein Gunnewiek zijn er niet onbekend.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

Het is een prachtige club, waar heel Groenlo trots op kan zijn. Het staat letterlijk en figuurlijk dicht bij ons en daar draag je dus ook graag op de zakelijke manier aan bij.

Speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Uiteraard de actieve jeugdjaren, met onder meer de behaalde kampioenschappen onder de fanatieke leiding van Hennie Schovers.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v Grol?

Het meidenvoetbal zit in de lift en daar zijn wellicht nog veel nieuwe actieve leden mee te behalen.  En verder: ga vooral zo door.

Contactgegevens:

Website: www.bouwbedrijfdedriehoek.nl

Facebook:  https://www.facebook.com/pages/Bouwbedrijf-de-Driehoek-Groenlo/445470242220731?fref=ts