De vernieuwde Albert Heijn F competitie gaat maandag 30 maart van start

28-03-2015

Zoals elk jaar is er ook dit jaar weer een Albert Heijn F competitie. Maar de opzet van het toernooi is dit jaar wel veranderd. We hopen dat met deze veranderingen alle F-pupillen kunnen genieten van een mooi toernooi.

Wat is er veranderd?
- Er is een poule voor spelers van F1 t/m F4 en een poule voor spelers van F5 t/m F9.
- De speeldagen gaan van woensdag naar maandag  (in plaats van de training ) van 18.00 – 19.00 uur.
- De speeldata van de poulewedstrijden zijn 1 keer per maand en wel op 30 maart, 20 april en 18 mei.
- De finalewedstrijden worden gespeeld op de afsluiting van het seizoen op zaterdag 6 juni.
- Per poule zal er een winnaar zijn, dus in plaats van 1 hebben we dit jaar 2 winnaars.

De teamindeling en het wedstrijdschema
Wat wel hetzelfde is gebleven, is dat de teams strijden in de shirts van echte topclubs. Ook worden de spelers weer onderling gemixt.  De indeling van de teams en het wedstrijdschema vind je hier.

We hopen dat onze jongens en meisjes goed aangemoedigd worden door veel publiek. Dus komt allen kijken naar mooie wedstrijden en veel voetbalplezier.

Tot maandag,

De commissie nevenactiviteiten