Voorlichtingsbijeenkomst jeugdvrijwilligers / scheidsrechters

18-06-2015

De geplande voorlichtingsbijeenkomst voor alle (nieuwe) jeugdvrijwilligers en de geplande voorlichtingsbijeenkomt voor scheidsrechters voor het seizoen 2015-2016 worden verplaatst naar eind augustus 2015.

De definitieve uitnodiging hiervoor komt op de website en onvangen de (nieuwe) jeugdvrijwilligers en scheidsrechters via de mail.

Deze bijeenkomst staat in het teken van het informeren van de (nieuwe) jeugdvrijwilligers in zaken rondom wedstrijden (digitaal wedstrijdformulier) en trainingen. Daarnaast maken jullie kennis met de desbetreffende jeugdcoordinatoren en is er tijd om jullie vragen te beantwoorden.

De scheidsrechtersbijeenkomst kent een vergelijkbare opzet met toelichting door Bart Lucassen, Rob Westervoorde en Wilco RIjkenbarg.

Met vriendelijke groet,
Namens het jeugdbestuur s.v. Grol,