Wim Wellink (67) overleden

28-10-2015

Op maandag 26 oktober 2015 is Wim Wellink overleden.

Actief als voetballer bij de s.v. Grol, onder andere enkele wedstrijden in Grol 1. Een ongeval met zwaar knieletsel maakte een einde aan zijn voetbalcarrière.  Daarna was Wim  meer dan 20 jaar leider bij de senioren waarbij inzet, sportiviteit en gezelligheid voor hem erg belangrijk waren.

In 2013 ontving Wim de Gouden Grolspeld voor 50 jaar lidmaatschap.

Zijn gevoel voor saamhorigheid en marketing bracht hem ertoe samen met enkele andere betrokken mensen bij onze vereniging de stichting Vrienden van de sv Grol (VSVG) op te richten. Een stichting die hij tien lang als bestuurslid omhoog stuwde. Toen die stichting niet meer weg te denken was binnen de s.v. Grol ging Wim meer tijd besteden aan twee andere hobbies, biljarten en muziek maken.

Aan die mooie tijd kwam een einde toen Wim twee zware operaties moest doorstaan waarvan één aan zijn hart. De restverschijnselen hiervan beperkten zeer zijn dagelijks functioneren.  Wim kon dit echter voor zichzelf goed relativeren waarbij zijn beide kinderen en zijn kleinkinderen hem kracht en moed gaven.

Wij wensen de kinderen Jorrit en Meerle en hun partners Efne en Jaap en de kleinkinderen Amy, Tijn en Norell dezelfde kracht en moed bij het overlijden van hun (schoon) vader en opa.

Moge Wim rusten in vrede. We zullen hem als s.v. Grol missen en niet vergeten.