Grolsch en De Klok Groenlo verlengen sponsorcontracten met s.v. Grol en Marveldtoernooi

27-01-2016

De Grolsch en s.v. Grol hebben al decennia lang een zeer goede samenwerking. Ook de aan Grolsch gelieerde drankenhandel De Klok Groenlo draagt de s.v. Grol een warm hart toe. En niet alleen aan de s.v. Grol als vereniging, maar ook in het bijzonder aan het zeer bekende Internationale Marveldtoernooi, waar jaarlijks de beste C1 teams uit de gehele wereld spelen.

Grolsch en De Klok sponsoren beide partijen zowel financieel als materieel. Ondanks dat de Grolsch-brouwerij uit Groenlo vertrokken is, is de band tussen Grolsch en s.v. Grol blijven bestaan, zo niet sterker geworden. Regelmatig is er overleg en worden de ontwikkelingen van alle partijen doorgenomen. Ook de samenwerking met Sportcafé Den Elshof, de horecavoorziening op het sportpark, is voortreffelijk.

Grolsche Bierbrouwerij Nederland B.V. en De Klok Dranken B.V. Groenlo hebben besloten hun sponsorcontract met zowel s.v. Grol en Stichting Internationaal Marveldtoernooi met 5 jaar te verlengen onder dezelfde voorwaarden. De nieuwe overeenkomst is ingegaan op 1 januari 2016.

In aanwezigheid van Alex Evenhuis van Grolsch en Henk Meijer van De Klok Groenlo werden enkele weken terug de contracten ondertekend. Voor Winterswijker Henk Meijer was dit de laatste officiële handeling namens De Klok omdat hij met pensioen gaat. Zijn taken worden overgenomen door Edwin Bruntink.

Zondagmiddag 31 januari a.s. na de ‘derby’ in de 2e klasse I s.v. Grol – FC Winterswijk zullen we in het sportcafé nog even proosten op deze contractverlengingen.

Contractondertekening met s.v. Grol. Zittend van links naar rechts: Hans Scheinck en Henk Meijer (De Klok Groenlo). Staand van links naar rechts: Tonnie Zieverink, Hans van Halm, Alex Evenhuis (Grolsch), Marco Frank en Noëlle Neeleman.

Contractondertekening met Internationaal Marveldtoernooi. Zittend van links naar rechts: Marco Frank en Henk Meijer (De Klok Groenlo). Staand van links naar rechts: Koen Bleumink, Tonnie Zieverink en Alex Evenhuis (Grolsch).