DLA ICT is Sponsor van de Week

01-02-2016

De s.v. Grol heeft een groot aantal sponsoren. Deze maken het mede mogelijk dat we als vereniging onze leden een prachtige sportaccommodatie kunnen aanbieden, evenals een goede begeleiding en opleiding, dat alles goed georganiseerd is tijdens de trainingsavonden en wedstrijddagen en we daarnaast ook nog eens diverse sociale activiteiten kunnen organiseren. Om deze sponsoren, groot en klein, extra in de schijnwerpers te zetten en te bedanken hebben we dit seizoen ook weer het item "Sponsor van de week".

Deze week is sponsor van de week: DLA ICT Groep BV. Een sponsor die al jaren lang het Internationale Marveldtoernooi sponsort.

Aan het woord: Roy Baks

Wat sponsort DLA ICT bij de s.v. Grol?

We zijn lid van de businessclub van S.V. Grol. Daarnaast zijn we al jaren Poulesponsor bij het Internationale Marveld Toernooi. Zo ook weer tijdens de editie van 2016.

Wat doet DLA ICT?

DLA ICT is een automatiseringsbedrijf met vestigingen in Winterswijk en Doetinchem. Met goed opgeleide, enthousiaste medewerkers zijn wij voor veel organisaties de vaste automatiseringspartner.

We helpen onze klanten met advies, implementatie, onderhoud, beheer en support (24x7x365) van (complexe) automatiseringsoplossingen. Naast automatisering is DLA ICT Groep B.V. actief op het gebied van software ontwikkeling, VoIP oplossingen (middels een centrale op locatie als ook vanuit de cloud) Multifunctionals & printing (workflowmanagement) en Hosted ICT Diensten (cloud oplossingen), welke wij aanbieden vanuit ons datacenter.

Succes behaal je niet alleen. Belangrijke spelers in de markt, waaronder Microsoft, Citrix, VMware, HP, VEEAM, SonicWALL, NOD32, KYOCERA, Swyx en Intel hebben ons allemaal een hoge, dan wel de hoogste partnerstatus toegekend. Dit is het bewijs dat we niet alleen technisch goed geschoolde engineers in dienst hebben, maar dat we commercieel ook in staat zijn om de juiste oplossingen voor iedere organisatie te adviseren.

Wat is de binding van het bedrijf of je zelf met de s.v. Grol?

Mijn zoon Raël is bij de F-pups begonnen en speelt momenteel in de E5. Mijn dochter Noï is ook bij de F-pups begonnen en speelt momenteel in de F4. Over 2 jaar komt er een nieuw lid aan, te weten mijn zoon Yoëz. Hij moet nog even geduld hebben. Zelf ben ik samen met Hans Walterbos en Jos klein Gunnewiek leider/trainer van de E5, het team waar mijn zoon Raël ook in speelt. Zelf ben ik al 34 jaar spelend lid bij Longa 30. Na onze verhuizing naar Groenlo ben ik in Lichtenvoorde blijven voetballen, maar onze kinderen groeien in Groenlo op en willen uiteraard ook daar met hun vriendjes en vriendinnetjes voetballen.

Waarom sponsor je de s.v. Grol?

DLA ICT is nauw betrokken bij veel sportverenigingen in de regio. We doen veel aan sponsoring. Sporten is niet alleen gezond, het is ook goed voor de sociale contacten en ontwikkeling. Vrijwel alle sportverenigingen zijn afhankelijk van sponsorinkomsten. DLA ICT draagt daar graag een steentje aan bij. De basis is vanzelfsprekend de ondersteuning aan de vereniging, maar de Businessclub van S.V. Grol en het bestuur van het Marveld Toernooi weet ons jaarlijks echt te verrassen met bijzonder leuke activiteiten, welke je zeker niet wilt en mag missen.

Heb je een speciale herinnering aan de s.v. Grol?

Daar waar en zolang de tijd het toelaat, vind ik het erg leuk om wekelijks te trainen en wedstrijden te spelen met ons team. Zoals hierboven ook reeds aangegeven zijn activiteiten van de businessclub en de sponsoravonden van het Marveld Toernooi legendarisch. Zo hebben we afgelopen jaar Erik Hulzebosch en John van Zweden begeleid in de aanloop naar de sponsoravond en voor we het wisten was Erik onze privé chauffeur die avond. Geweldig.

Heb je nog suggesties of tips voor de s.v. Grol?

Een club als de S.V. Grol valt of staat met de inzet van vrijwilligers in de meest brede zin van het woord. Erg goed hoe Hans Scheinck het opnam voor alle vrijwilligers tijdens de nieuwjaarstoespraak. Het betrekken van de jeugd bij de teams en hun inzet als scheidsrechter vind ik erg goed. Dit laatste is zeker geen eenvoudige taak en ik bemerk wel eens dat jonge scheidsrechters het lastig hebben door de vele opmerkingen welke zij toch nog toegespeeld krijgen van de leiders en trainers van onze tegenstanders. Ik zou iedereen binnen de S.V. Grol willen verzoeken hier continu en direct tegen op te treden. We moeten deze jeugd laten zien dat we het enorm waarderen wat ze doen en hen goed begeleiden om deze taken steeds beter uit te voeren.

Contactgegevens:

Website: www.dla.nl