Met de Supportersclub naar Vitesse-Feyenoord

25-02-2016

Op zondag 13 maart a.s. zal ’s middags om 14.30 uur de ere-divisie wedstrijd  Vitesse – Feyenoord gespeeld worden.
De supportersclub van de s.v. Grol is er in geslaagd om kaarten voor deze prachtige wedstrijd te bemachtigen.
Jeugdleden van de supportersclub krijgen daarom nu de mogelijkheid om deze geweldige wedstrijd tegen een kleine vergoeding te bezoeken.  Ben je nog geen lid van supportersclub ? Geen enkel probleem. Meld je gewoon als lid van de supportersclub en ga mee naar deze geweldige spannende wedstrijd.  Een kaartje  voor deze topper kost je slechts € 10,--.
Een lidmaatschap van de supportersclub kost voor jeugdleden slechts € 8,17 per jaar en met dit lidmaatschap kom je ook in aanmerking voor extra kortingen bij andere activiteiten van de supportersclub, zoals bijvoorbeeld de jaarlijkse jeugdbingo die ieder jaar in de winterstop wordt gehouden.
Wil je op 13 maart mee naar deze topper in de ere-divisie. Meld je dan uiterlijk zaterdag 5 maart a.s. per mail aan bij Rudi Porskamp via het emailadres : r.porskamp8@upcmail.nl
We zullen deze wedstrijd met auto’s gaan bezoeken. Als jullie ouders eventueel willen rijden, geef dat dan ook meteen even door bij de aanmelding en geef dan tevens aan hoeveel personen er mee kunnen in de auto.
Als het goed is hebben alle jeugdleden van de s.v. Grol inmiddels ook al een aanmeldingsformulier voor deze wedstrijd ontvangen. Via dit formulier mag jij je natuurlijk ook aanmelden.
Omdat wij niet kunnen inschatten hoeveel jeugdleden er mee willen gaan naar deze prachtige wedstrijd, adviseren wij iedereen die interesse heeft om zich zo snel mogelijk op te geven.

Supportersclub s.v. Grol