2e ronde Albert Heijn F-competitie

21-04-2016

De Albert Heijn F competitie ook dit jaar weer spannend!!

Zoals elk jaar is het ook dit jaar weer een nek aan nek race tussen de zeer goed in vorm zijnde teams. De teams in de poule van F4 tot en met F7 plus F4X4 spelers hebben na de tweede speeldag van afgelopen maandag zelfs allemaal 3 punten. Bij de F1 – F3 competitie scoorden ze er lustig op los en werden de massaal toegestroomde supporters getrakteerd op een waar doelpuntenfestijn.
In de poule voor spelers van F1 t/m F3 streden Juventus en Barcelona tegen elkaar. Juventus won net de strijd met 7 – 5 en Barcelona kon dus net zoals het grote Barcelona van de laatste tijd het tij niet op tijd keren. In de strijd tussen de nummers 1 en 2 werd veel gescoord aan beide kanten en dat resulteerde in een gelijkspel van 6 – 6. Zo blijft het zeer spannend over wie de finale tussen de nummers 1 en 2 in de poule gaan spelen. De laatste poulewedstrijden zullen hier uitsluitsel over geven.

Door competitieverplichtingen elders van de Grol F7 spelers waren alle teams in de poule voor spelers van F4 t/m F7 plus de F4X4 verzwakt begonnen aan de wedstrijden. Dit was echter absoluut niet aan het niveau te merken. Het was weer TOP. De teams met 3 punten moesten beide het onderspit delven van de zeer gemotiveerde teams met 0 punten. Graafschap verloor van PSV met 2 -3 en FC Twente won van Ajax met 2 -1. Voor de neutrale supporter is dit geweldig, want alle teams beginnen hun laatste poulewedstrijd met 3 punten. Zo kan ieder team nog in de finale komen.

We zien dus dit jaar weer een fantastisch toernooi. De uitslagen en de stand zijn hier bijgevoegd. We kijken nu al uit naar de laatste poulewedstrijden op maandag 23 mei. Komt allen kijken!!!!

Tot dan,

De commissie nevenactiviteiten