Enquete Leden s.v. Grol

11-05-2016

Beste leden van de s.v. Grol,

Als bestuur willen we de s.v. Grol zo goed mogelijk organiseren en willen we met de club zo hoog mogelijk voetballen. Ook willen we dat alle leden zich thuis voelen bij s.v. Grol  en plezier beleven aan de sport voetbal.

Graag willen we weten hoe jullie over de club denken. Hoe tevreden zijn jullie, of hoe ontevreden zijn jullie over bepaalde zaken? Wat zijn volgens jou de verbeterpunten bij de s.v. Grol.

Deze informatie kunnen we dan gebruiken om het beleid voor de komende jaren waar nodig bij te stellen.

Hiervoor hebben we een korte enquete gemaakt voor alle spelende leden, vrijwilligers en ondersteunende leden. Deze enquete is eenvoudig en snel in te vullen. Dit kan via je PC, laptop of mobiele telefoon. Het zijn in totaal 23 vragen. De pupillen (t/m D klasse) wordt gevraagd om de enquete samen met hun ouders in te vullen. De overige leden wordt gevraagd om zelf de enquete in te vullen. Het kost je niet meer dan 5 tot 10 minuten.

De enquete is vandaag (woensdag 11 mei) naar alle leden gemaild, waarvan het emailadres bij ons bekend is.

Geef je mening! Invullen kan tot maandag 23 mei, dus wacht niet te lang.

Heb je geen enquete ontvangen, stuur ons dan een email via info@svgrol.nl.

Begin juni zullen we de eerste resultaten van deze enquete bekendmaken.

We hopen op een ieders medewerking.

Het Hoofdbestuur s.v. Grol