Grol 1 speelt zondag 29 mei om 13.30 uur thuis

25-05-2016

Grol 1 moet door de 12e plaats in de competitie nacompetitie spelen. Deze wedstrijd is gepland voor zondag 29 mei op sportpark Den Elshof en zal samenvallen met de 3e dag van het Internationale Marveldtoernooi. De tegenstander komt uit de wedstrijd DIO '30 tegen Varsseveld. Varsseveld heeft de eerste wedstrijd met 4 - 0 gewonnen. Donderdag 26 mei spelen zij hun tweede wedstrijd en is de tegenstander van Grol bekend.  Voor Grol is op zondag 5 juni de return. De winnaar over twee wedstrijden speelt volgend seizoen in de 2e klasse. De verliezer gaat naar de 3e klasse.

In overleg met de KNVB en de mogelijke tegenstanders is verplaatsen van de wedstrijd naar een andere dag of locatie geen optie. Daarom zal de wedstrijd gewoon op zondag 29 mei gespeeld moeten worden op sportpark Den Elshof. De aanvang is wel vervroegd naar 13.30 uur zodat het geen problemen oplevert voor het wedstrijdschema van het Marveldtoernooi. Bezoekers van zowel Marveldtoernooi en wedstrijd Grol gaan via dezelfde kassa naar binnen. Bezoekers moeten wel rekening houden met extra drukte en alternatieve parkeergelegenheid.

Het gaat dus op zondagmiddag 29 mei een waar voetbalfestijn worden met internationaal topjeugdvoetbal en de beslissingswedstrijd tussen Grol 1 en de winnaar van DIO '30/Varsseveld. Dit mag je niet missen. Kom dus naar sportpark Den Elshof op zondag.

We wensen Grol 1 heel veel succes.