Afsluiting Seizoen Vrijwilligers en Ereleden

01-06-2016

Beste vrijwilliger / erelid,

Het seizoen 2015 – 2016 is bijna ten einde. In veel opzichten weer een mooi seizoen. Heel veel leden hebben weer genoten van het spelletje voetbal op welke manier dan ook. We hebben een groot aantal kampioenen mogen  begroeten, en helaas ook wat mindere resultaten. Dit is inherent aan de sport. Graag willen we met al onze leden en vrijwilligers het seizoen samen afsluiten op zaterdag 4 juni. Deze dag wordt georganiseerd door de supportersclub in samenwerking met het bestuur van de Grol. De jeugd komt ‘s morgens en ‘s middags aan bod. Voor de senioren en de vrijwilligers hebben we vanaf 16.00 uur een programma:

Programma:

16.00 – 19.00 uur Huistoernooi

18.30 – 19.30 uur Warme Hap

19.30 – 21.00 uur Officieel gedeelte met bekendmaking speler van het jaar, supersupporter, vrijwilliger van  het jaar, team van het jaar, en nog veel meer.

Vanaf 21.00 uur Live muziek

Graag nodigen we je uit voor dit programma. Alle vrijwilligers en ereleden wordt die avond een aantal consumpties en warme hap aangeboden. Bonnen hiervoor kunnen bij binnenkomst (tussen 18.00 en 19.30 uur) in ontvangst worden genomen.

We hopen op een grote opkomst.

Met sportieve groet,

Supportersclub s.v. Grol en Bestuur s.v. Grol