VACATURE: TRAINER GROL F3 (M/V)

22-06-2016

Voor het seizoen 2016/2017 zijn de jongens van F3 zijn per direct op zoek naar een leuke trainer die
aankomend seizoen hun training op de woensdag of vrijdag wil verzorgen.

Jaarlijks zijn onze speelsters en spelers afhankelijk van enthousiaste vrijwilligers die de teams tijdens de trainingen en/of wedstrijden begeleiden. Op dit moment zijn bijna alle teams voorzien van enthousiaste trainers en leiders. Ook de heren van F3 zijn dringend op zoek naar een enthousiaste trainer die ze het aankomend seizoen veel wil leren op de woensdag of vrijdagavond. Achter de schermen wordt er druk aan het trainingsschema gewerkt, op dit moment is echter nog niet bekend wanneer de tweede training van F3 plaats zal vinden. Dit zal waarschijnlijk de woensdag gaan worden.

Ben jij die leuke, enthousiaste en voetbalgekke trainer die onze jonge voetbaldieren aankomend seizoen een uurtje wilt trainen? Stuur dan een mailtje naar Marc van Meurs (marcvanmeurs@hotmail.com ).