Presentatiegids 2016 - 2017 gereed

31-08-2016

Ook aan het begin van het seizoen 2016 - 2017 verschijnt er een presentatiegids. Het is weer een prachtige gids geworden op A4 formaat volledig in kleur met maar liefst 48 pagina's met interessante informatie over de gehele vereniging voor het nieuwe seizoen, diverse interviews en kleurrijke foto's. Deze gids is bestemd voor alle leden, vrijwilligers, sponsoren en belanghebbenden van de s.v. Grol. De presentatiegids, geproduceerd met medewerking van diverse Grol-leden en opgemaakt en gedrukt door Maarse Drukwerk in Eibergen, verschijnt op woensdag 31 augustus en wordt de komende dagen bezorgd. Mocht je 6 september nog geen exemplaar hebben ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@svgrol.nl. Ook reacties en/of suggesties voor het volgende seizoen kunnen naar dit email adres worden gestuurd.