Wedstrijdinformatie Programma en Uitslagen

04-09-2016

Wekelijks wordt er een groot aantal wedstrijden gespeeld door de teams van de s.v. Grol. Hoe weet ik nu wie wanneer moet spelen, of de wedstrijd doorgaat, wat ze gemaakt hebben, hoe ze in de stand er voor staan en wat de tegenstanders in de competitie gemaakt hebben. Hierbij een overzicht:

Website: er is een button Programma en Uitslagen op de homepage. Hier vind je alle informatie omtrent de wedstrijden. Voor zowel vorige week, deze week als volgende week. Ook worden hier de afgelastingen vermeldt, de kleedkamer en veldindeling en de uitslagen. Deze pagina krijgt zijn informatie direct uit de KNVB dataservice en is dus altijd up to date. Via de website worden ook wedstrijdverslagen gepubliceerd en foto's van wedstrijden. Naast natuurlijk alle overige informatie van de club en aankondigingen en verslagen van alle activiteiten.

Website: er is voor elk Grol team een teampagina gemaakt (ST: VIOS/Grol 2 volgt nog). Deze is te bereiken via Teams in het menu. Op elke teampagina heb je toegang tot het programma, standen en uitslagen. Ook vind je hier van elke team een teamfoto (indien beschikbaar) en de naam van de kledingsponsor.

App op de smartphone: de KNVB heeft een handige app uitgebracht: Voetbal.nl. Deze is te vinden in de Playstore of de i-store. In deze app vind je handig alle wedstrijdinformatie, standen, uitslagen en programma op een rij. Ook informatie over de tegenstander, locatie sportpark en afgelastingen. Je kunt in principe van alle clubs alle teams bekijken. Je kunt je eigen favorietenlijstje maken.

Nog een app op de smartphone: de s.v. Grol heeft ook zijn eigen app. Deze is te vinden in de Playstore of de i-store. Een app in de eigen kleuren van de s.v. Grol. Via deze app worden de twitterberichten, het wedstrijdprogramma en uitslagen getoond. Je kunt je eigen favoriete teams kiezen.

Speciaal voor Grol 1 is er een app op de smartphone: LiveUitslagen. Deze app is te vinden in de Playstore of de i-store. Deze app geeft informatie over alle competities van alle standaardelftallen. Programma, Stand, Uitslagen. Het leuke aan deze app is dat tijdens de wedstrijden van deze teams, dus ook voor Grol 1, het scoreverloop live wordt bijgehouden.

Twitter: Heel veel wetenswaardigheden wordt door s.v. Grol via twitter gecommuniceerd. Hierbij wordt vaak verwezen naar interessante berichten op de website of andere media. Of worden aankondigingen gedaan van activiteiten. Ook afgelastingen worden via twitter doorgegeven. Volg daarom @svgrol en maak hem favoriet, zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen. Via twitter wordt ook verslag gedaan van de wedstrijden van Grol 1.

Facebook: Grol heeft ook een eigen Facebook pagina svgrol. Via Facebook worden foto's gedeeld die gemaakt zijn van wedstrijden en activiteiten. Ook vind je hier wedstrijdverslagen van Grol 1.

Instagram: Grol heeft ook een eigen Instagram account. Nog niet heel erg actief. Maar we proberen hier regelmatig foto's van activiteiten te plaatsen.