Piet Arets Overleden

13-09-2016

Op maandag 12 september 2016 is op 80-jarige leeftijd Piet Arets uit Winterswijk overleden. Hij was al enige tijd ziek en stierf in hospice De Lelie in Winterswijk.

Hij was oud-keeperstrainer en nog steeds lid van de s.v. Grol. Hij staat bij de s.v. Grol bekend als een buitengewoon vriendelijke en positief ingestelde man. Hij was 10 jaar keeperstrainer bij de s.v. Grol en wel van 1999 tot 2009. Een vakman die in Groenlo en Winterswijk vele talenten heeft opgeleid. Na die 10 jaar kreeg de s.v. Grol  een bijzonder en dierbaar plekje in zijn hart. Dat gevoel is wederzijds, met respect voor zijn menselijke aanpak zonder de prestatie te vergeten.

Een voorbeeldige sportman is niet meer in ons midden. Moge hij rusten in vrede.

Wij wensen allen die hem dierbaar waren sterkte en kracht om dit verlies te kunnen verwerken.

Namens alle leden en het hoofdbestuur van s.v. Grol,
Hans Scheinck, voorzitter