Miriam Menzing nieuwe vertrouwenspersoon

26-10-2016

Per 1 augustus 2012 heeft de s.v. Grol twee vertrouwenspersonen aangesteld. Dit waren Gerard Platter en Jos Penterman. Jos Penterman is echter per 1 augustus 2016 begonnen als voorzitter van het Bestuur Senioren. Om belangenverstrengeling te voorkomen is Jos gestopt als vertrouwenspersoon.

Zijn functie is vanaf 1 oktober overgenomen door Miriam Menzing, de partner van Jos Penterman.

Samen met Gerard Platter zal Miriam klachten over ongewenst gedrag binnen de vereniging op een zorgvuldige en respectvolle manier behandelen. Dit geldt ten aanzien van alle ongewenste gedrag van alle betaalde krachten en vrijwilligers binnen de vereniging, spelers en ouders. Onder deze regeling vallen ook klachten over seksuele intimidatie/misbruik en discriminatie.

Gerard Platter Miriam Menzing

Een klacht kan worden ingediend bij de secretaris van het hoofdbestuur of bij de secretaris van het jeugdbestuur. De secretaris zorgt ervoor dat de klacht in behandeling wordt gegeven bij een vertrouwenspersoon van de vereniging. De vertrouwenspersoon kan door de klager ook rechtstreeks benaderd worden, zowel mondeling als schriftelijk.

Contactgegevens:

Gerard Platter: g.platter@kpnplanet.nl / 06 – 20 37 90 30
Miriam Menzing: miriammenzing@gmail.com / 06 – 42 88 61 81

Secretaris van hoofdbestuur, Tonnie Zieverink: a.zieverink@kpnmail.nl
Secretaris van het jeugdbestuur, Simone Wiggers-Damhus: jeugdsvgrol@gmail.com

Het volledige reglement betreffende indiening en behandeling klachten is te lezen in het volgende document: reglement vertrouwenspersonen.