VSVG klaar voor Najaars Fancy Fair ten bate van de sv Grol

28-10-2016

-- 43e editie Fancy Fair Vrienden  SV Grol--

Op zaterdag  5 en zondag 6 november a.s. wordt alweer de 43e editie van de traditionele Fancy Fair van de VSVG (Vrienden SV Grol) gehouden in Sportcafe den Elshof.

In 1991 werd reeds de eerste Fancy Fair gehouden in het toen nog “de kantine” geheten sportcafe. In de beginjaren werd er eenmaal per jaar gedraaid maar vanwege succes en vraag wordt er sedert lange tijd zowel een Voorjaars als een Najaars Fancy Fair gehouden.

Aan de opzet van deze populaire evenementen is in feite, sedert de eerste keer, niet wezenlijk veel veranderd. Er wordt nog steeds gespeeld met het Rad van Fortuin en het Flitslicht.
Bij het Flitslicht worden wel sinds het jubileumjaar van de VSVG (2014) nieuwe en moderne namen gebruikt. De prijzen van de loten zijn natuurlijk in de loop der tijd aangepast maar de prijzen zijn er ook naar. Zo zijn er dit keer een mooie TV, enkele moderne Tablets, diepvrieskast, fraaie sportartikelen, vleesschotels en mooie levensmiddelenpakketten te winnen.
Op zaterdagmidddag wordt er reeds  een start gemaakt om ook de oudere jeugdelftallen en de zaterdagteams in de gelegenheid te stellen mee te spelen. Het inzetten van een grotere prijs behoort dan ook tot de mogelijkheden.
Op zondag wordt er rond het middaguur begonnen met het zingen van het clublied van de VSVG en dan “geht es los!!." 's Middags is er de wedstrijd van Grol 1 tegen streekgenoot en een van de koplopers Bon Boys uit Haaksbergen. Met spanning wordt uitgekeken naar deze streekderby.
De aangebrachte binnen- en buitenbanners vestigen de aandacht op de Najaars Fancy Fair, die hopenlijk weer veel sfeer zal brengen in het Sportcafe.

U komt toch ook?? Gezelligheid kent geen tijd!!

In de aanloop naar de Fancy Fair mocht de Kledingcommissie SV Grol onlangs een 25 tal trainingsjacks en coachjassen (ter aanvulling en vervanging) aanschaffen op rekening  van de VSVG.

Bij de  najaars Fancy Fair 2015 bood de VSVG de seniorengroep (niet zijnde selectiespelers) een twaalftal volwaardige leren ballen aan. Hakkie Brockotter en Marcel ten Barge waren zichtbaar blij en verrast.