Sportpark Den Elshof verlengt sponsorcontract

14-11-2016

Sportpark Den Elshof en s.v. Grol zijn al bijna vijftig jaar aan elkaar verbonden. Het horecabedrijf, voorheen gerund door Henk en Annelies Porskamp en tegenwoordig door Rob Porskamp, is enkele jaren geleden zelfs een nieuwe pachtverbintenis aangegaan met s.v. Grol voor maar liefst dertig jaar. Dit levert een super sfeervol en goed gerunde sportcafé op, dit vaak tot verrassing en verbazing van menig bezoekende club. Een locatie waar een goede derde helft gespeeld kan worden en waar tal van andere activiteiten plaats vinden.

Sportpark Den Elshof is een belangrijke partner voor de s.v. Grol, want Den Elshof is tevens één van de grootste financiële sponsoren en zelfs de grootste materiële sponsor van de s.v. Grol. We zijn dan ook zeer blij dat het sponsorcontract weer met een jaar verlengd is en, misschien nog wel belangrijker, met de intentie om dit op deze manier nog jaren voort te zetten.

Den Elshof heeft twee reclameborden op het hoofdveld en is kledingsponsor van maar liefst 13 teams: Grol 3, 5, 6, 7, 8, zaterdag 2, Zaterdag 3, 45+ 1, 45+ 2, 35+ 3, JO19-2, zaal 1 en zaal 2. Dit levert de club een mooie financiële vergoeding op, waarmee de prachtige kledinglijn medegefinancierd kan worden en waarmee de club een deel van de jaarlijkse kosten voor accommodatie en faciliteiten kan betalen.

Het grootste deel van de sponsoring is echter materiëel. Deze sponsoring valt veel leden niet meer op omdat het al jaren plaats vindt en voor menigeen vanzelfsprekend is. Maar dit is natuurlijk niet het geval en een blijk van waardering is op zijn plaats. Zo ontvangen de leiders van alle Grolteams, maar ook van de bezoekende teams, gratis een kop koffie voor aanvang van de wedstrijd op kosten van Den Elshof en is voor alle seniorenspelers voor aanvang van iedere competitiewedstrijd gratis koffie. Zo regelt Den Elshof ook voor alle teams thee en ranja in de rust van de wedstrijden. Spelers van Grol 1 ontvangen een eenvoudige lunch voor aanvang van een uitwedstrijd en er is voor alle senioren die op donderdag of vrijdag getraind hebben een gratis consumptie. Ook de vrijwilligers worden niet vergeten. Voor de vrijwilligers die actief zijn op de wedstrijddagen, zoals scheidsrechters, parkdienst, EHBO en fotografen, maar ook bijvoorbeeld voor de vrijwilligersgroep die op woensdag actief is en bestuurders die vergaderen, is er een gratis kopje koffie. De s.v. Grol is zeer verheugd dat al deze leden en vrijwilligers door deze bijdrage van Sportpark Den Elshof extra gefaciliteerd kunnen worden.

Rob Porskamp draagt derhalve de s.v. Grol een warm hart toe en horecagelegenheid Sportpark Den Elshof en s.v. Grol zijn nauw verbonden met elkaar. We wensen Rob heel veel succes met zijn bedrijf, willen hem danken voor al zijn financiële en materiële steun en hopen op nog een jarenlange goede samenwerking.