Grol door in de beker

18-11-2016

In de beker speelde Grol 1 op donderdag 17 november thuis tegen eveneens 3e klasser De Tukkers uit Albergen.

De eerste helft ging gelijk op met aan beide kanten goede kansen. Tim Penterman keepte een goede wedstrijd en wist een aantal schoten van De Tukkers goed te pareren. Voorin kreeg Grol een aantal goede mogelijkheden. Vlak voor rust was Jordy Oonk dicht bij een doelpunt maar hij miste met zijn hoofd de voorzet op maat op een haar. Ruststand derhalve 0 - 0.

In de tweede helft zette Grol een tandje bij. Er was vlak na rust nog een goede kans voor De Tukkers met een bal op de paal, maar het was Pim Westervoorde die Grol op een 1 - 0 voorsprong zette. Deze voorsprong werd verder uitgebouwd door doelpunten van Michel Kamphuis en Jordy Oonk. Grol wist daarmee de bekerwedstrijd met 3 - 0 te winnen en plaatst zich hiermee voor de volgende bekerronde.

Basisopstelling: Tim Penterman, Thijs Nibbelink, Johan Houben, Bjorn te Braake, Wouter Rexwinkel, Mart Zieverink, Michel Kamphuis, Ramon Landewers, Jordy Oonk, Pim Westervoorde, Tim Leusink.
Wisselspelers: Wessel Baarslag, Luuk Waenink, Quint Kristen, Roel Bruins, Mathijs Warnar, Jur Dieker.