FIFA 17 toernooi voor ALLE leden

05-12-2016

Beste spelers/speelsters van de SV Grol,

Voor alle Grol-leden is er 16 december om 19.00 uur een professioneel FIFA 17-toernooi geregeld in de kantine van de S.V. Grol. Tijdens deze vrijdagavond wordt er op 8 verschillende televisieschermen gestreden om de titel: het beste FIFA 17-duo van de S.V. Grol. Daarnaast zal er tijdens het toernooi ook gebruik worden gemaakt van een groot scherm met beamer.

Het toernooi wordt 2 vs. 2 gehouden. Er worden daarnaast poules gemaakt op basis van leeftijd. Je kunt heel eenvoudig meedoen: je hoeft jullie als duo alleen maar op te geven voor 13 december via fifatoernooisvgrol@gmail.com.

Worden jullie het het beste FIFA 17-duo van de S.V. Grol? Geef je snel op! Uiteraard worden de winnaars in het zonnetje gezet!

Wij hopen jullie allemaal op vrijdagavond 16 december te zien.

Met sportieve groet,

Commissie Nevenactiviteiten