Grol JO9-1 Kampioen van het Hochrat zaalvoetbaltoernooi te Winterswijk

17-01-2018

Afgelopen zaterdag, 13 januari, speelde JO9-1 het Hochrat Zaalvoetbaltoernooi te Winterswijk.
De eerste wedstrijd was tegen Longa JO9-1. Beide teams waren onder de indruk van het aanmoedigen vanaf de tribune en dit was ook te zien aan het spel wat beide teams lieten zien.
Toch waren het de jongens van Grol die het enige doelpunt, van deze 10 min durende pot, wisten te maken. Eindstand 1-0.
De 2e wedstrijd was tegen Trias. Grol kwam snel achter met 1-0 en had een zware pot tegen dit sterke team uit Winterswijk.
Gelukkig kon Grol grip op de wedstrijd krijgen en de gelijkmaker scoren in de 7e minuut. Eindstand 1-1.
De derde wedstrijd was tegen FC Winterswijk JO9-1. Na een goede uitleg van trainer Wout Walterbos begonnen de jongens aan deze wedstrijd.
Ze hadden goed geluisterd, lieten mooi en goed spel zien en vele 1-tweetjes, de wedstrijd werd gewonnen met 3-0. Wij als leiding hebben ook echt genoten van deze pot en vooral van onze toppers!
De vierde wedstrijd was tegen AZSV JO9-1. Deze wedstrijd ging lang gelijk op, maar het verdiende doelpunt voor de Grol jongens kwam in de 8e minuut. Eindstand 1-0.
In de finale kwamen de jongens FC TRIAS JO9-1 weer tegen, ook deze wedstrijd wisten ze te winnen met 2-0 !  KAMPIOEN!