Afsluiting seizoen Vrijwilligers s.v. Grol

12-06-2018

Beste vrijwilliger,

Nog 1 week en dan is het seizoen al weer ten einde. Afgelopen seizoen heb je samen met ruim 400 andere vrijwilligers er voor gezorgd dat er getraind en gevoetbald kon worden op een prachtige goed onderhouden accommodatie met goede faciliteiten, enthousiaste ondersteuning en een actief PR apparaat.

Als bestuur willen we jullie hiervoor hartelijk danken. Daarom nodigen we jullie van harte uit op zaterdag 16 juni a.s. vanaf ca 18.00 uur voor een hapje en een drankje. Bij binnenkomst in het sportcafé ontvang je 2 consumptiebonnen en 1 eetbon.

Dit als onderdeel van de Afsluiting van het seizoen. ‘s Ochtends, ‘s middags en ‘s avonds heeft de Supportersclub een gevarieerd programma samengesteld voor alle geledingen van de s.v. Grol. Meer info over het programma volgt via de Supportersclub.

Tot zaterdag a.s. in het sportcafé.

M.vr.gr.

Bestuur s.v. Grol