In Memoriam Bennie te Brinke

Een sympathieke vrijwilliger
Een sociale collega
Een integer mens

Op 10 juli 2018 is toch nog vrij plotseling overleden op de leeftijd van 83 jaar

BENNIE TE BRINKE

Bijna 20 jaar zeer betrokken bij onze vereniging als lid en als vrijwilliger bij de onderhoudsgroep.

In zijn werkzame leven was Bennie onder andere chef werkplaats bij het voormalige Monocon in Groenlo en daarna jarenlang leerkracht aan de Technische School in Eibergen. Hij was een vakman in hart en nieren. Wat Bennie niet kon repareren, was ook niet te repareren. Zijn lastechniek was niet te evenaren. Zijn technisch inzicht zorgde voor veel oplossingen.

Zijn collega's hadden altijd veel respect voor zijn rustige en bescheiden persoonlijkheid. Hij bouwde bruggen tussen mensen zonder op de voorgrond te treden.

Op woensdag 4 juli nam Bennie persoonlijk afscheid van zijn collega's in de onderhoudsgroep. De manier waarop hij dat deed zal nog lang in hun herinnering blijven.

We zijn zeer dankbaar voor wat Bennie voor onze vereniging betekend heeft. Moge hij rusten in vrede.

Wij wensen zijn vrouw Dinie, hun kinderen met hun partners, Bert en Sybylla, Hajé en Inge, Dinant en Natasja en de kleinkinderen alle sterkte toe in de komende tijd.

Namens de onderhoudsgroep, de leden en het bestuur van de s.v. Grol,

Hans Scheinck, voorzitter.