Jeugdopstartdag Schema 25 augustus

22-08-2018

Hallo Spelers en Begeleiders van de jeugd teams svGrol,

Het nieuwe seizoen start binnenkort en daarom willen we jullie op zaterdag 25 augustus 2018 uitnodigen op de jeugd seizoen opstartdag. We gaan dit organiseren volgens het schema in de bijlage.

Schema Opstartdag 25 Augustus

-        Bij de entree van het sportpark wordt je opgevangen en wegwijs gemaakt.

-        De begeleider haalt de kledingtas op.

-        Spelers kleden zich om.

-        Het team wordt op de foto gezet door John Ligtenberg

-        Na de foto volgt de controle spelers en begeleiding door Rob Arink

-        Hierna lopen de begeleiders (de spelers kunnen zich omkleden) voor de controle gegevens naar het wedstrijdsecretariaat.

-        Hier hoor je of je ook de ballenkar in ontvangst kunt nemen.

Ook in de bijlage vinden jullie alle gegevens van het jeugdkader van het seizoen 2018-2019: Jeugdkader Gegevens

Graag enige flexibiliteit en discipline bij het schema, zodat we alles volgens planning kunnen laten verlopen.

Alle teamfoto’s komen dit jaar in de presentatiegids en op de sv Grolsite, dus kom zo compleet mogelijk naar de 25 augustus jeugd opstart dag!!

Groeten,

Rob Arink