Clubblad en Drukkerij Westerlaan even oud

07-01-2021

Vlak voor kerst is clubblad nummer 4 van 2020 verschenen. Een ware prestatie in het Corona jaar van de clubbladredactie om 4 prachtige edities te laten verschijnen. Het kerstnummer stond in het teken van 40 Jaar Clubblad. De komende weken zullen we de artikelen uit deze editie weer gaan delen via onze website en social media (facebook, twitter en instagram).

Mocht u als lid, vrijwilliger of sponsor het clubblad niet hebben ontvangen, stuur dan even een e-mail naar info@svgrol.nl.

Vandaag beginnen we met het bedanken van Drukkerij Westerlaan. In 2020 hebben zij voor het eerst het drukken van ons clubblad verzorgd en de clubbladredactie is enorm tevreden over de prettige samenwerking en over de geleverde kwaliteit. Leuk om te vermelden is dat het Clubblad en Drukkerij Westerlaan precies even oud zijn. Ook Drukkerij Westerlaan vierde in 2020 haar 40-jarige jubileum. Van harte gefeliciteerd hiermee, hartelijk dank voor het afgelopen jaar en we kijken met plezier vooruit naar de samenwerking in de komende jaren.