Supportersclub nieuws

23-04-2022

De supportersclub moest afgelopen najaar helaas het geplande supporterscafe cancelen en aantal ideeën in de vrieskast laten staan door de corona-maatregelen. Maar nu alles weer kan en mag en voor dat het seizoen ten einde is, staan er nog twee evenementen op de agenda!

Zondag 1 mei
Op zondag 1 mei 2022, the comeback van de supportersclub! Rondom de wedstrijd Grol 1 - Wijhe ‘92 1 een middag gevuld met muziek van DJ Shaiky! Een feestelijke middag voor alle seniorenteams en vrijwilligers van de Grol.

Maandag 6 juni (2e Pinksterdag) - Afsluiting van het Seizoen
Na het grote succes van de compleet vernieuwde afsluiting van het seizoen 2018/2019, heeft de supportersclub weer een fantastische programma samengesteld rondom en tijdens de laatste competitiewedstrijd van Grol 1 tegen Vogido 1.

Een goed gevulde middag welke afgetrapt zal worden om 12:00, het officiële gedeelte zal afgesloten worden rond 18:00. Op deze middag zullen o.a weer de prijzen van de Super 11 worden uitgereikt, evenals de bekendmaking van het Team van het Jaar (door de VSVG) de Verenigingsman/vrouw  van het Jaar (hoofdbestuur SV Grol), Speler van het Jaar (bij de recreantenteams) en de Super Supporter/-ster.

Tot slot zal onze Hoofdtrainer William Krabbenborg de Voetballer van het Jaar bekend maken. Deze wordt gekozen door onze eigen trouwe aanhang van het eerste elftal.

Ook voor deze editie is weer een heuse volkszanger geboekt!

En ook alvast voor in uw agenda
20 augustus 2022, het huistoernooi.

Kortom zet deze data alvast in uw agenda want u bent allen weer van harte welkom op ons Sportpark Den Elshof!