Voorbereidingen jeugdvoetbal seizoen 2022-2023 in volle gang

18-05-2022

Terwijl de laatste competitieronden nog gespeeld moeten worden en diverse teams nog vol in de race zijn voor promotie zijn de voorbereidingen op het nieuwe seizoen al in volle gang. Zo wordt er hard gewerkt aan de voorlopige teamindeling, zijn er al diverse trainers en stafleden aangesteld en worden er in de komende weken gesprekken gevoerd met trainers en stafleden van de nieuwe teams. Daarnaast wordt de laatste hand gelegd aan een trainingsschema voor het seizoen 2022-2023.

Voor de jeugdafdeling zal de afsluiting van het seizoen op 18 juni 2022 plaatsvinden. In de weken daarna kan er gestart worden met het trainen in de nieuwe samenstellingen.

De planning ziet er voor de jeugd als volgt uit:

- In de periode t/m 1 juni: gereedmaken voorlopige teamindeling 2022-2023
- In week 23 (6 t/m 12 juni) bekendmaking voorlopige teamindeling via de website
- Doortrainen in nieuwe teamsamenstelling onder leiding van nieuwe trainers volgens het nieuwe trainingsschema vanaf 20 juni 2022 t/m 8 juli 2022.
Vanaf 9 juli 2022 zijn de velden gesloten i.v.m. de zomerstop. Er volgt nader bericht vanaf ze weer open gaan.

Hoe komen de spelers te weten wanneer de eerste training met hun ‘nieuwe’ team is? Dat gaat als volgt: De spelers zullen door hun nieuwe trainer geïnformeerd worden over de exacte datum waarop de eerste training in de week van 20 juni 2022 plaats gaat vinden. Vaak zal dat gaan middels een persoonlijk telefoontje of appje, maar het kan ook zijn dat er via de website gecommuniceerd wordt. Houd je telefoon en de website dan ook in de gaten in de periode na week 23.

Tot slot, we merken de afgelopen weken dat er wat spelers zijn die zich afmelden en dat nieuwe leden zich aanmelden. We zouden het zeer op prijs stellen dat zowel afmeldingen als nieuwe aanmeldingen gedaan worden voor 1 juni 2022. En dat dit via de contactformulieren gebeurt op onze website. Dan kunnen we deze aan- en afmeldingen namelijk verwerken in de voorlopige teamindelingen.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie, HJO en Voetbalbestuur